lördag, mars 28, 2009

Lördag morgon

I torsdags åkte jag ut till Lövåsen hem till mormor och morfar, och städade lite. Putsade fönster i kylan plus hjälpte mormor på ett kontor inne i Hedesunda. La mig väldigt tidigt, och tack vare gästsängarna dom har sov jag gudomligt de få timmarna jag faktiskt låg där.
På morgonbussen in till Gävle igen, hade jag en liten pratstund med Emma. Väldigt roligt, då vi ses väldigt sällan och att det var ett tag sedan sist jag såg henne.

Jag sitter just nu och försöker få i mig lite frukost, medans Danne är i rummet bredvid och inte mår som han brukar.
Igår var vi två och hans bror Johan till Valbo en sväng iallafall, letade tröja till Daniel som vi också fann.
Senare på kvällen åkte vi hem till Johan, satt där och drack lite tillsammans med han, Jonas och hans flickvän. Det blev en tidig kväll, men ändå ganska trevlig.
Gårdagen kortfattad.

Inga kommentarer: