onsdag, mars 11, 2009

En ny start

Bättre sent än aldrig, två månader efter den s.k vanliga starten (dvs nyår).
Dock hade inte mitt liv förändrats särskilt mycket runt den tiden, och jag var väldigt nöjd med min tillvaro som den var.
Jag hade underbara vänner, vissa närmare än andra.
Skolan gick galant, och det gör det fortf. En stor milstolpe under mina tonår.
Men numera ser min tillvaro betydligt bättre ut än tidigare.
Skolan som sagt, går fantastiskt. Dock ännu bättre än i början av året.
Jag lär mig, tar åt mig och det mesta fastnar för en gångs skull.
Desutom, som ett stort skindande plus i kanten, har jag nu träffat en fantastisk kille.
Ett område jag faktiskt hade lagt på hyllan efter uppbrottet med min förra.
Men det är som folk säger. Det bästa händer då man inte förväntar sig det.

Inga kommentarer: