söndag, mars 22, 2009

Helgen

Lördagen blev då inte som planerat. Stora besvikelser må jag säga, jag förstår verkligen inte hur vissa tänker. Jag ställer upp för mina vänner närhelst de behöver stöd eller annat, men kan jag inte få samma sak tillbaka så behöver jag inte dessa människor i mitt liv. Då bryter jag vänskapsbanden för gott.

Iallafall, istället för de planer jag hade för den kvällen, följde jag med Danne och Skalle upp på Brynäs. Dock stannade jag och Daniel inte länge, och köpte då med oss kycklingsallad, kycklingsmörgås och popcorn och åkte hem till honom ist. Betydligt mycket trevligare.
Söndagen vaknade vi upp vid 7, tog oss en lång promenad i det sköna vädret. Och nu efterhand är det då tur att vi njöt av vädret när vi kunna, eftersom snön nu är tillbaka.

Inga kommentarer: